傻喵..I AM 爛Gag貓=]
斜陽短 年華少 珍惜便不感覺少
meow_
暱稱: 喵喵
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
\_/
擔心呢
打打氣
死番黎
悶悶悶
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 262
今日人氣: 1
累積人氣: 1393
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 11 日  星期五   時晴時雨


賴瞓貓..愛玩喵.. 分類: 未分類

係係係...今日其實基本上..我可以唔洗反
事關今日落雨..甘pe第一,二堂無得上
我就甘瞓左兩堂...跟住music睇片,又用黎小睡左
Eng就正式上左一堂...數學個miss又無反...重要有兩堂
順理成章..瞓左兩堂,,,到左下晝既LOE同生命教育又係睇片
又再瞓多三堂...計一計...今日九堂瞓左7堂半
真係差d瞓到我都長眠= =...早知就今日唔鬼反=](點會丫,我甘乖)
到左放學啦就甘...瞓左甘多就梗係做反d野消化反啦
就係這樣...同左d校隊打左幾場...果然不愧係校隊
打8場..我贏我3.4場...重整親舊患T^T
雖然由4點打到6點半..但都消唔曬我d精力^^
係咪好勁呢...有邊位想搵我玩丫..傾電丫...sms丫
我都無咩問題=]..平時都得既
就打住甘多先...搵都人同我消精(消耗精力)...go go go 8






訪客留言 (返回 meow_ 的日誌)


hi7be7of2rh5 於 2009-09-12 12:22 PM 發表:
ComMenT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]