係係係...今日其實基本上..我可以唔洗反
事關今日落雨..甘pe第一,二堂無得上
我就甘瞓左兩堂...跟住music睇片,又用黎小睡左
Eng就正式上左一堂...數學個miss又無反...重要有兩堂
順理成章..瞓左兩堂,,,到左下晝既LOE同生命教育又係睇片
又再瞓多三堂...計一計...今日九堂瞓左7堂半
真係差d瞓到我都長眠= =...早知就今日唔鬼反=](點會丫,我甘乖)
到左放學啦就甘...瞓左甘多就梗係做反d野消化反啦
就係這樣...同左d校隊打左幾場...果然不愧係校隊
打8場..我贏我3.4場...重整親舊患T^T
雖然由4點打到6點半..但都消唔曬我d精力^^
係咪好勁呢...有邊位想搵我玩丫..傾電丫...sms丫
我都無咩問題=]..平時都得既
就打住甘多先...搵都人同我消精(消耗精力)...go go go 8
|