| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 23 日 星期二  |
| 好凍呀 =﹏= |
分類: 未分類 |
- 各位' 離聖誕仲有2日
- 大家唔知覺唔覺得'2008/12/23...有點兒凍僵 @U@?
- 我諗我而家有小小傷風啦^﹏
- 我只係岩岩出完街先番:::::: 凍到就死都打q0ozA
- 好比面啦.係唔係先?!''
- 希望識做Ge你' cMCm....
- ♥ 溫馨提示::::::: 天氣凍呀' 著多幾件333333呀 唔係凍親Cm唔到我 =v= ★
- 講笑'''''
I MIss mY BAby
My BAby S''' 對不起呀'''聽日陪唔到你' 狠狠滴打我吧 >3<
唔好飲咁多酒呀= =
My baBY Cm
i 粒YOu t0o *v*
|
| 發表時間:2008-12-23 11:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Seac 於 2008-12-24 04:23 PM 發表:
- 哈
|
網主回覆
笑咩笑笑笑 Posted at 2008-12-25 06:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ'' y0] Posted at 2008-12-24 01:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
知 . \ / . Posted at 2008-12-24 01:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝了' Posted at 2008-12-24 01:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|