| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 26 日 星期五  |
| ||}琴日好正呀xDDDDD||| |
分類: 未分類 |
- 哇~我諗我一生一世都唔會唔記得琴日呀'
- 琴日去左BaR挽'
- 之後''出房買野:::: (咁我地有房滴) ...
- 之後有條''茂你''過黎溝人.....
- 我個Fd一粒聲都唔出' 成杯唔知咩野睹左落去呀 @v@!!! 爆勇滴囉]]]]
- 怕哥條友打7我地' 我地就咩都唔理番左入房鎖買對門____
- xDDDDDDDDDD
I 粒 My babY S
=W=好悶呀''''
I 粒 BAby cM T0O'''
UP !n:::::::::2008/12/26
|
| 發表時間:2008-12-26 01:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
咁快@V@. 好抵鍚W0. 加你做fD先' Posted at 2008-12-26 01:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|