今日一返到去課室就見到佢,我見到佢嘅時候有D尬尷唔點解!!
可能係因為喏喏先散左 見到面仲係有D尬尷嘅~
不過我自己真係想同佢做返fd咖~ ~(唔知係唔係~ ~)
但係見到佢同D女仔玩點都有D唔開心嘅~
因為冇可能係咁短時間就可以忘記得到嘅~
由呢一刻開始我同佢只不過係f d~
反而E+鐘意返張X威~係真咖!~
唉~ 聽日就要考試啦!!
今晚唔可以睇Tv同玩電腦!!
努力D溫書,因為我嘅目標係下一年要同佢一班~
努力溫書~
今日基本上係超無聊嘅一日!!
因為成係屋企度訓教同發白日夢、睇電視!!
淋住玩電腦又比人玩緊~ ~ 唉~ ~
本來冇咩事發生咖!!
但係, 係我睇緊TV嘅時候我啊哥冇啦啦搶我嘅搖控轉台!!激死我啦!!
跟住咪同佢打起黎囉!!最終都係我輸左……
咁我咪喊囉!!都正常既輸左肯定喊
啦!!唔通笑咩……
我發覺我自己係一個勁容昜喊嘅人!!
因為我會為左少少野而減~~ 唔知點解!!