今日真係黑到被啊發生左二件唔開心嘅事!!
第一件就係上數學堂嘅候比坐係我後面嘅彭孫俊拉我D頭髮 !!
咁我咪還手囉!!比果條仆街霍X營見到!!佢勁激動咁罵我 !!
咁我咪幾大聲咁串左佢幾句囉!
被佢促左去停課室落到去種話我扮英雄喎!佢都on撚9嘅冇啦啦話我扮英雄9唔搭8!!
咩年代啊咁out咖而咖種有英雄咩!!肯定係睇得果D武合小說多啦!! out到爆!!
落到去悶足四堂超無聊啊!!正仆街黎咖!!霍X營∼ ∼
而第二件事就係佢今日冇啦啦同我講話要同我分手∼∼
可能係因為之前麥梓謙同佢講左D野所以令佢誤會左我種對張智威有feel∼
所以選釋同我分手掛!!其實我對張智威已經冇晒feel咖啦…
當我知道佢要同我分手嘅時候我足足喊左幾粒鐘!!
我真係好鐘意佢咖如果唔係我都唔會喊左咁耐!!
我真係好想佢比多次機會我啊!!我會爭取到最後咖…唔會放棄佢嫁!!
一於聽日去海洋公園玩玩到忘記一D唔開心的事… |