唉!好耐味上過blog到啦,得寫呀^_^
在新一裡,祝您地新年快樂,體健康..........
2月17218在我啊嫲果到全日都在我啊嫲到,好悶呀
2月19日∼TVB∼上電視呀勁開心呀!點知我姨媽抽到去玩遊戲,帶住個豬豬nose,豬豬尾,豬豬耳,好慘呀!仲有隻金豬仔比我呀
2月20日,去左香港西環拜年啦,好遠呀!又係全日呀!