呢排真係好開心!!因為星期2學校放假,出左去玩
本來星期二諗住係屋企等發臭,點知阿君佢約我去唱k,咁我就即刻等應lar(後來Eva姐好都約我,但我應乘左人先.所以,sor呀Eva姐)
到左星期2當日,我因為行錯路,所以遲左3個字先到。好彩佢地冇話我乍><除左我地,面人同kero都有去
到左2點幾個時,面人因為講錯野搞興左阿君,搞到佢好似發左瘋咁,最後搞到不歡而散.
跟住就好唔鋸咁上左十大睇書.
到左夜晚,我打電話比阿君.,先知原來君嬲個個係面人,等我仲意為佢嬲我,赫到我咩咁。

呢D就係個日火山爆發旅o既happy回憶(p.s.原來面人唱歌幾好聽喎 ><)
|