而家先知,原來我己經大半年無up day lar!!有冇miss me先(回火星吧= =)
呢半年黎,我已從初中升到高中了!!雖然有好多5識的同學,但都有好多識的同學(打飛~)
至happy係,可以同EE(我個"親愛的"><)一班!!以後同佢一路上PE,一路吹水^^
另外,有D說話想班小學雞同學講的!
心中想你~如今想你~懷念昨天~的一切.........
多謝你地個晚比左個超開心的夜晚比我!!
希望我地會係forver friends~
thx you all!!以後多D出黎lar,我會掛住住地架XD
好啦,我都5知下次up day幾時lar,不過一定會有個一日架!!期待吧!信徒們(我係訓教教主XD)
|