好耐冇打野lu~ 今日好攰呀- -" 係學校練波以為仲打到波... 之後番左富安打籃球 打完個人仲有力 但係訓左係張床到就唔想再郁喇 而家成個人都冇力... 好攰-333- 我聽日仲點比賽呀... 2埸一齊黎添呀仲... 睇日要贏呀.\/.