我michael!!愛k0ey&mandy..
我愛k0ey&mandy..
michael52
暱稱: aa膠
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
hi
文章分類
全部 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1
留言總數: 5
今日人氣: 2
累積人氣: 257
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 23 日  星期三   晴天


hi 分類: 未分類

hi!!

我叫張行禧..

12歲..

我愛MANDY!!

咁KOEY呢?!

佢吾要我LU.....

t^t






訪客留言 (返回 michael52 的日誌)


koeybabi 於 2008-08-19 06:10 PM 發表:
講得岩..
8婆..關你老母事牙?
答咩搵爹牙?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



christine810 於 2008-08-18 08:19 PM 發表:
你一腳踏兩船禁Q賤+你人地鐘意叫你(唐老鴨)證明你份人OK好你禁樣做好賤5通你想人地叫你 咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

`我賤吾賤又關你蛋治..
`人地叫我做咩又關你咩事?!
`吾好咁鬼多野講...
`我最憎人地改我吾承認既花名,,
`咁做你知吾知好冇品?!
`吾該你吾好介入,,
`一講咩你講麥咩,,
`跟尾狗!!
 
Posted at 2008-08-18 09:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



man man 於 2008-07-28 12:09 PM 發表:
好無聊aaaaaaah...
尒麥水aaaaaah,,
扮人都吾好咁扮aaaaaaah..
尒無野aaaaaaah..
尊重下人la...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



koeybabi 於 2008-07-26 03:36 PM 發表:
= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小k 於 2008-07-24 10:23 PM 發表:
你一腳踏兩船 你好ya啦- - 你好快d做決定 唔係 遲做兩個都唔選你- - 你就大擭
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]