今日係聖誕聯歡會著左便服番學一番到學校就同曾sir打波,打到早會。
早完會就上左禮堂(體)表演,(體)完之後就去玩。番到課室,d老師就開始泥,初初我地就玩(XX_GAME)李冰同謝灌瑩+MIS袁LOSE左要唱歌,他們唱得好難聽ar。之後開始食野,我出左到2A同1B好多人送野比我食,之後梁倩盈問我唱吾唱k。放左學後有一位人兄個老豆梨左帶左番屋企,之後我同彥走左到新城市行街+找歐陽。
到晚上5;30番到屋企落樓下打波,又比人話我打得好XDXD,打到9:00番屋企落樓下食打邊爐。
好開心ar