其實....我...粒....你
michael_him
暱稱: 謙
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« February 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
最新文章
TOP 1
2009-06-04
人生有多少個十年?
2009-05-20
2009-05-10
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 50
今日人氣: 0
累積人氣: 678
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


2009-05-10 傷心 分類: 未分類

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
001`比邊個點中?[[   HIM
002`E+幾多點?[[   1314;
003`今日幾月幾號?[[   5月10;
004`準備好做300問未?[[   依加吾系做緊拉咩-__-
005`其實你想吾想做?[[   ok嘛;悶咪做囉;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
自己篇`
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
006`你叫咩名?[[   HIM;
007`英文名呢?[[   Michael;
008`花名?[[   Him;
009`邊個咁叫你?[[   識我既人刀系甘叫我架拉;
010`有人叫你全名會吾會吾自在?[[   睇下邊個甘叫囉;
011`幾歲?[[   14碎;
012`住邊區?[[   沙田;
013`住果度叫咩名?[[  
沙田;
014`有咩興趣?[[   傾電話;sms;唱K.......`
015`平時有冇參加咩課外活動?[[   有丫;
016`參加咩?[[  Basketball `
017`有咩特別技能?[[   1-2-3笑:*)
018`學左幾耐?[[   出世開始學;呵呵:*)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

E+`
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
019`E+做緊咩?[[   300問`
020`同邊個講緊野?[[   ;網上識既人`
021`用咩講野?[[   msn,sms;
022`上面果題你係咪答用口?[[   用眼睇-__-
023`聽緊咩?[[   悲哀代言人;
024`好好聽咩?[[   幾架;:*)
025`室外氣溫幾多度?[[   點知`
026`相對濕度百分之?[[   刀吾知`
027`同邊個msn/傾電話?[[   爸Mum;
028`上咩網?[[   qa囉-__-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
頭先`
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
029`頭先有冇人上過你屋企?[[   應該冇卦`
030`邊個?[[   刀話冇`
031`頭先有冇同人玩MSN?[[   有;
032`邊個?[[   嘟嘟;
033`頭先有冇同人講電話?[[   有;
034`邊個?[[ 
嘟嘟`
035`頭先食左D咩?[[   飯`
036`好吾好味呀?[[  
好味-__-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
學校,學業篇`
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
037`你讀果間學校叫咩名?[[   FWFT`
038`享邊架?[[   沙田`
039`你鐘吾鐘意LI間學校?[[   吾中意`
040`咩班?[[   2B`
041`班主任係邊個?[[   文sir ;
042`好吾好人?[[   好人到你;-__-
043`你鐘吾鐘意佢?[[   吾中意;
044`佢有冇教你科目?[[   有;
045`咩科?[[   中文`
046`教得好吾好?[[   好;
047`你最鐘意邊個呀Sir?[[   李siR;
048`佢教你咩架?[[   世史;
049`點解你鐘意佢?[[   佢好人;
050`你最鐘意邊個Miss?[[   miz 袁`
051`佢教你咩架?[[   地理'`
052`點解你鐘意佢?[[   教得好:*)
053`校服令吾令?[[ 
吾令`
054`學校令吾令?[[   吾令`
055`學校大吾大?[[   一D刀吾大;
056`學校比吾比帶電話?[[   俾;
057`如果吾比`你有冇偷帶?[[   有`
058`你果班團吾團結?[[   吾團結`
059`同學好吾好人?[[  
吾好人`
060`點番學?[[   坐車+行返去`
061`有冇同人1齊番?[[   有`
062`同邊個?[[  
同學`
063`幾點放學?[[   3點幾;一系4點;
064`放學去邊?[[   home;
064`同邊個1齊走?[[   me:*)
065`幾時考試?[[   好似系6月中;
066`有冇溫過書?[[   冇;不過5月中開始溫;
067`有冇把握?[[   中`
068`最有把握係邊科?[[   依加刀吾清楚;
069`最屎係邊科?[[   eng;
070`有冇試過吾合格?[[   有拉-__-
071`有冇試過吾想做功課而比老師罰?[[   有`
072`有冇試過留堂?[[   有;
073`有冇缺點?[[ 
;
073`因咩事?[[  
`
074`有冇優點?[[  有`
075`因咩事?[[   成績吧;
076`想吾想升班果陣都係同1個班主任?[[   吾好搞-__-
077`想吾想升班果陣都係同1班同學?[[  
吾好拉;
078`學校有幾層?[[   5樓;
079`你個課室享幾樓?[[   2樓
080`學校校風如何?[[   吾多知;
081`最鐘意邊1層?[[   2樓;
082`平時小息多數同邊個1齊?[[  好多;
083`你地去邊?[[ 
好多;
084`課室比吾比食野?[[   吾俾;
085`如吾比`你有冇偷食?[[   有;
086`如吾比`你有冇比人發現你偷食?[[   冇;
087`如吾比`比人發現咁有冇比人罰?[[   冇;
088`如吾比`你覺得你自己咁樣比人罰係咪好抵死?[[   吾系;
089`教員室可吾可以隨便比學生入?[[   吾系;
090`如吾比`你有冇試過偷偷地入?[[   冇;入面又冇野睇-__-
091`有冇試過入異性廁所?[[   冇;
092`Lunch幾點放?[[   1點;
093`同邊個食?[[   逿佢地`
094`有冇試過同老師食?[[   冇`
095`同邊個老師食?[[冇`
096`上堂鐘意做咩?[[   傾計;訓教;發夢;聽書`
097`係咪成日比人罰留堂?[[   吾系`
098`幾多次?[[   吾記得;
099`鐘意老師邊種罰法?[[   邊個中意俾人罰-__-
100`吾鐘意老師邊種罰法?[[   最好吾好罰;






訪客留言 (返回 michael_him 的日誌)


SinYing1018 於 2009-05-18 09:54 AM 發表:
cM=))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babiii52wing 於 2009-05-17 05:08 PM 發表:
c0mm3nt;]c0mm3nt;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babiii52wing 於 2009-05-16 06:18 PM 發表:
c0mm3nt;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



phyllis 於 2009-05-13 11:53 PM 發表:
正..!!!!!......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MeiMei721 於 2009-05-13 09:59 PM 發表:
comment"=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kei1106 於 2009-05-12 08:50 PM 發表:
*v*`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kei1106 於 2009-05-12 08:50 PM 發表:
*v*`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mona_Chan123 於 2009-05-11 11:21 PM 發表:
035`頭先食左D咩?[[ 飯`
036`好吾好味呀?[[ 好好味-__-

me o了-v-' u 真搞a_a''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]