今日,我3點入左東涌行街之後入去魚景灣,一去到就打PS2打勝好多場,之後上左去打電腦,跟住馮同學打梨過左一陣我同左佢表妹講電話識左佢,之後食火鍋(好好味)。之後打多一陣落左去倒數,一路打電話一路倒數。祝大家新年快樂>>>..今日四點半先番到屋企<<<..