蕃薯

2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天


好臭 分類: 未分類

今曰,中文堂有人玩(臭蛋),害到陳X杰哭了。






訪客留言 (返回 michaelwu 的日誌)


pui_228 於 2008-11-01 10:01 PM 發表:
得閒打下blog啦~
就算你打d無聊野都冇所謂嫁''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Winnie111195 於 2008-11-01 01:05 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



michaelwu 於 2008-10-28 05:44 PM 發表:
無野寫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pui_228 於 2008-10-24 09:05 PM 發表:
你做咩成日唔打blog?
唔好咁懶啦!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]