| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 11 月 30 日 星期二  |
.......  |
分類: 未分類 |
無驚無險又一天............................
|
2010 年 11 月 25 日 星期四  |
好煩= =  |
分類: 未分類 |
今日比左"我願意"Miss吳聽可唔可以做遲D ge 詩歌歌唱比賽,
正當好多人都覺得好好聽ge時候,
佢竟然話感動唔到d非基督徒ge同學,
我而家要係到澄清一樣野,
高音方面,
大家唔需要擔心,
因為有解決方法,
我係到呼籲各位同學,
幫手惗下有咩詩歌可以唱 Please !!!!!!
|
2010 年 11 月 21 日 星期日  |
we will shine  |
分類: 未分類 |
今次個camp好high呀,
下星期上台講見證xd
係一個以為會好悶ge Camp,
竟然會發生d 咁正ge野,
hahahahahaha
感謝主賜左咁多個同行者俾我,
可埋咁多位可愛ge同學xdxdxdxdxd
喜樂的心,乃是良藥。憂傷的靂,使骨枯乾。 箴 17 : 22 |
2010 年 8 月 9 日 星期一  |
MY DREAM  |
分類: 未分類 |
I WANT TO JOIN WORSHIP TEAM .
IT IS MY DREAM.
I NEED TO SING TO EVERYBODY TO WORSHIP MY LORD . |
2010 年 8 月 8 日 星期日  |
正野....  |
分類: 未分類 |
依幾日都去左特會,
我覺好正
而且我更加決定左我要入敬拜隊,
we will shine like star above as we burning like the sun .....
IWANTTOJOININWORSHIPTEAM.
ITISMYDREAM
而且我要帶大半班同學返教會. |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|