1* 今日係幾號:08 9月4日
2* 有心理準備做呢100條未:有=]
3* 最鍾意聽咩歌:冇
4* 你有無潔癖:小小啦
5* 鍾意ICQ定MSN多:msn 不嬲冇icq
6* 用8個字形容你自己依家既心情:啦啦啦啦啦啦啦啦
7* 最後一次睇咩戲:冇睇過
8* 住係邊區:你想去我到玩呀?
9* 最想得到咩:錢...因為咁就可以令媽咪唔洗busy
10* 曾經愛過最衰既人:冇愛人
11* 有無後悔愛過佢:冇愛人
12* 有無想過幾時結婚:冇愛人
13* 你覺得最可怕既係咩:鬼片-~~~~~~~~~~~~~~~~-
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:betty
15* 如有識左幾耐:7 x
16* 日記網址係咩:- -"""""""唔識打
17* 最討厭的人或物:王美x
18* 屋企電腦係唔係廢既:唔係
19* 最想多謝邊個:你=]
20* 近排有咩令你有好大壓力:上課 -/\-
21* 有無得罪過人:冇`
22* 如果有得罪左邊個:冇如果
23* 用咩牌子既筆做功課:唔知 我有好多
24* 做呢100條煩唔煩惱呀:唔係好煩
25* 第一次拍拖係幾時:冇
26* 記咩最叻:中文
27* 有無講過粗口:冇(唔知@@@@)
28* 最討厭咩天氣:下雨
29* 最鍾意哪細理:唔明咩係細理
30* 鍾意男定女:男
31* 支唔支持同性戀:唔係好支持,不過人地想咁就比人咁啦=]
32* 最討厭的數字:10
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:男仔呀 ... 好人^^
34* 有咩秘密唔同人講:冇
36* 數出你最愛既朋友:ok 1.lily 2.mary 3.sam 4.mandy 仲有好多=]
38* 係唔係乖學生:係掛
39* 依家幾歲:9歲
40* 數口叻唔叻:ok啦
41* 去開邊間超級市場:我唔去得超級市場
42* 你覺得你係咩人:好人
43* 口頭禪係咩:嗯
44* 怕唔怕黑:小小怕
45* 上網多數做咩:睇blog 玩3男2女
46* ICQ no.係咩:冇icq
47* 會唔會日日都打日記:唔會 得閒先打
48* 幾度先會開冷氣:31以上
49* 偶像係邊個:唔知有歌就得
50* 做左一半啦開唔開心:開心=]
51* 最喜歡哪一套動畫:冇
52* 細細個個時得唔得意:好得2 >v<"
53* 有D咩古怪既習慣:睇人地唔比我睇ga +______+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
54* 覺得自己尚算正常嗎:得掛- -
55* 做過最LOR既事:冇咩= =
56* 讀近咩班:4a
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:唔知
58* ICQ HANG左你會點:冇icq
59* 有無呃過最愛既朋友:有
60* 最鍾意香港邊一到:唔知
61* 最鍾意講既單字:嗯
62* 最討厭咩戀情:- -"冇- -...
63* 鍾意睇邊一類型既戲:愛情
64* 鍾意韓國定日本多D:日本
65* 點解鍾意呢個國家:日本d玩具好得2
66* 最怕既動物:D0g (我知好多人睇左會笑我..)
67* 依家有咩目標:我知道要做個好學生就得
68* 最想學習哪一種語言:中文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:我冇睇
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:愛情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:icq用n/a冇 msn有
72* 見到咩人會即刻OFFLINE:某某
73* 電視劇值唔值得追:.........值掛
74* 會唔會幫呀媽做家務:有time咪做
75* 你係屬於被動定主動既人:被動-v-
76* 形容你最討厭既人個樣:d頭髮唔令 我識d人唔洗頭- -
77* 上網最唔好既地方係咩:冇咩
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):冇
79* 有無想過要整容:冇
80* 覺得自己最令既地方:冇
81* 有無界過手:冇- -
82* 最想養既動物:hamtest (唔知係咪咁串- -)
83* 覺得自己衰唔衰:唔知= ="
84* 有無兄弟姊妹:有
85* 係唔係淆底怪:唔係
86* 最唔相信邊個:lily
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:我會話:我唔識你喎死kai子冇啦啦溝我做咩呀! 仲有就係話:我有男朋友又 sorry
88* 見過最核突既事:冇見過
89* 屋企有無種花:有喎
90* 返學會唔會著冷衫:會
91* 有無鍾意人:冇
92* 最鍾意咩顏色:black
93* 牙JAY定EDISON靚仔D:冇個令
94* 知唔知道神係咩:知
95* 上咩堂先會訓覺:英文
96* 覺得你自己係屋企有無自由:冇咩
97* 如果你有三個願望你想做咩:有錢 家人唔洗咁busy 上到大學`
98* 最鍾意既運動係咩:個人運動不好
99* 塔咩車返學:WaLk
100* 眼唔眼訓:你好想我眼訓咩下+ +?
|