大家估下我咩老師
你地睇左(我小學識果d人)可能會......
囧左-__-
就係
就係係係係
係係係
係一個sir- -
個sir係
張sir-___-
個老師上課好悶.......
仲要
係咁話人咩咩唔岩咩咩唔岩-_____-"
我就快要死啦
我好怕4a-___-
-------------(上學)--------------
同我媽咪去小學..
係ok果到buy左個食物(唔話你知*v*)
4.8 ^^"
之後就閃左
去到之後
就同媽咪SAY BYE.
入左去
我唔小心去左3A果到-____-
比人笑我\口/
囧\口/
之後去4A果到..
一去就見到
YINGMANTING係到叫我- -
咁我咪過去lOR..
--------(class)---------
一入到去
好緊張
我同學叫我放鬆
我仲係好緊張
(因為我同學唔知我緊張o係咩老師-___-...先咁話)
pu pu pu bububu
(緊張中!)
bu pu bubububu
(我:張sir張sir張sir張sir張sir張sir張sir張sir張sir張sir張sir!)
張sir:我係你地.........
我冇睇緊
張sir-__-
之後
-----(開學禮)----
我係到同d同學傾xD
傾就係以下:
我:老師可能咁話xD!
1.起立
2.食屎
3.開始開學禮
4.唱歌
啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦~~~~~~~~~~!
5.走得啦=]
同學:哈哈哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後
開學到中間..
我肚痛(哭)
痛到哭-___-
同我個朋友講之後
朋友冇睇過我-________-
係咪朋友呀\口/
睇到好打比我\口/
同我say sorry呀!!!!!!\口/
唔係ga我就唔會睇你多次\3/
仲有你同我 -____-!
-----------(日記心態)----------
嬲
WHY呢日咁唔好\口/
|