多謝大家去呢到:) `____
  
                                                                                                                                       
michelle1999
暱稱: `小妍
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
MORE...  
 
___________________


  


森林熊BMI肥胖指數

 

 可愛小時鐘呢`

-------------------------------------
愛上了55/1000/250問了...
中秋
100問-v-" !我見得閒...
開學`我個老師係.....
100問-v-
最近沒有訪客
RSS Feed

2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


開學`我個老師係..... 無奈 分類: 未分類

大家估下我咩老師

你地睇左(我小學識果d人)可能會......

囧左-__-

就係

就係係係係

係係係

係一個sir- -

個sir係

張sir-___-

個老師上課好悶.......

仲要

係咁話人咩咩唔岩咩咩唔岩-_____-"

我就快要死啦

我好怕4a-___-

-------------(上學)--------------

同我媽咪去小學..

係ok果到buy左個食物(唔話你知*v*)

4.8 ^^"

之後就閃左

去到之後

就同媽咪SAY BYE.

入左去

我唔小心去左3A果到-____-

比人笑我\口/

囧\口/

之後去4A果到..

一去就見到

YINGMANTING係到叫我- -

咁我咪過去lOR..

--------(class)---------

一入到去

好緊張

我同學叫我放鬆

我仲係好緊張

(因為我同學唔知我緊張o係咩老師-___-...先咁話)

pu pu pu bububu

(緊張中!)

bu pu bubububu

(我:張sir張sir張sir張sir張sir張sir張sir張sir張sir張sir張sir!)

張sir:我係你地.........

我冇睇緊

張sir-__-

之後

-----(開學禮)----

我係到同d同學傾xD

傾就係以下:

我:老師可能咁話xD!

1.起立

2.食屎

3.開始開學禮

4.唱歌

啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦~~~~~~~~~~!

5.走得啦=]

同學:哈哈哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之後

開學到中間..

我肚痛(哭)

痛到哭-___-

同我個朋友講之後

朋友冇睇過我-________-

係咪朋友呀\口/

睇到好打比我\口/

同我say sorry呀!!!!!!\口/

唔係ga我就唔會睇你多次\3/

仲有你同我-____-!

-----------(日記心態)----------

WHY呢日咁唔好\口/



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »  


tofumonzter@createblog.com