今日SUKI生日
生日快樂 琴日去左佢屋企玩
超好玩 特別過左10點幾後, 得返4個人仲正
玩到癲晒 :)
琴日 caroline 教識左我一個遊戲
正到嘔左 超正 一堆人狂叫 超刺激
笑死左 :) 個遊戲叫做 "心藏病發"
哈哈哈 等我教下唔識玩既人啦
1. 每人改一個名 同統一關於一樣野 (如: 食物,大家改既名就一定要係食物)
2.派牌,平分派牌比玩既人
3.唔可以睇牌
4.數1.2.3 大家一齊翻開第一張牌
5.如果見到對方同自己既牌個數字一樣 ,就叫叫對方個名(要叫改左果個名)
6.冇叫果個人就要攞晒全部人已翻開既牌
遊戲就係咁啦. 咁睇好似好悶咁 不過一大班人玩, 你要記人地個名 超難
d名亂晒 琴日玩 個個都一定會大叫 因為諗唔到人地個名呀嘛
超正 推推推
|