michelle5230 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
DON'T WORI BE HAPPI!!!
有人同我同感嗎?
我 的 資 料

暱稱: wingtung
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« February 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
最 新 日 誌
2006-06-28
冇乜特別
俾冠魚tag咗!
去參觀新校捨!!!
日 誌 分 類
全部 (180)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 180
留言總數: 184
今日人氣: 1
累積人氣: 2084
RSS Feed
2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天
溫書! 感動

今日全日都係溫書同埋練琴!唉!悶!悶!悶!溫到好頭暈!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天
最後一日上堂! 愉快

今日好開心呀!上d堂過得特別快!今日音樂堂唱歌啦!我地唱「朋友的愛」出到去果陣時我成個人震晒囉!把聲又忽然變咗!唉!算啦!不過都有80分!數學堂無端端又抽到我答問既喎!最開心o既都係普通話堂,派卷,哈!都唔錯啦!之後一齊唱歌喎!好開心呀!我終於聽到你唱歌啦!哈哈!都唔錯啦!中文堂好彩問唔到我啫!午膳冇乜野!最後果兩堂去咗禮堂睇野,哈!都有d搞笑,有d悶啦!不過個結果都幾令人滿意o既!

今日係最後一日上堂啦!忽然有d唔捨得添!好想再次上堂,好想再次開心呀!原來不知不覺咁快就過咗幾個月啦!好唔想咁快完咗e個中一呀!不過好彩最後一日上堂都好開心!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天
珍惜!!! 開心

今日都唔記得發生過d乜事啦!整係知你越來越黑人憎囉!想避開你又唔得喎!你想我點?

唉!聽日係最後一日上堂啦!本身應該好開心o既,但係我真係好唔捨得,我諗我真係要好好咁珍惜以下落來整返o既時刻啦!希望聽日可以上堂上得開開心心啦!多謝咁多位一直以來帶俾我歡樂呀!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天
端午節 愉快

今日放假啦!唉!又要溫書啦!不過我都冇乜點溫到!之後出咗去練琴啦!練咗一個鐘,之後去食飯,唉!好悶呀!今日都冇乜野發生過!

我想問你d野呀!但你又唔係度喎!你叫我點做呀?


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天
憎你! 驚訝

今日唔記得咗發生過d乜野事啦!

我忽然間好憎你呀!點解你要咁對我?我都係你o既好朋友來o家!點解偏偏就要成日同人一齊講我?乜我真係咁好講咩?我同你已經唔再係好朋友啦!因為我開始憎你!你令我好討厭你,你知唔知呀?其實好多人都開始憎你o家!只不過你唔知啫!好明顯你鐘意佢啦!係咪?但你又唔肯認喎!唉!你唔答我咪唔答我囉!咁又點?


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 29 日  星期一   晴天
跳舞 開心

今日中文堂激死咗啦!體育堂考跳舞,其實我覺得隻舞幾好o家!不過係我地亂咗d啫!再整齊d的話,一定可以更高分o既!英文考oral應該岩晒o既!放學返屋企!唉!今日仲係唔舒服呀!都幾辛苦下o家!仲要體育堂整親隻手囉!咩事?勁痛囉!唉!算啦!

難度要我親身感受返所有o既痛苦?


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 28 日  星期日   晴天
病咗! 不安

今日一早又去學琴啦!之後就返咗屋企溫咗一陣書又出咗去啦!食完晚飯就返咗來啦!之後就冇乜野做啦!今日都係咁過!

唉!今日好辛苦呀!病咗!唉!搵人救下我啦!我好多方面都好痛呀!點解係我最辛苦、最想搵人同我傾下o既時候,你就唔係度?唔通真係天意?

回顧以住同你一齊開開心心的日子!

好憎玩ture or dare !


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天
開心?唔開心? 開心

唔該晒kitty琴日幫我打日記!

今日一早俾張逸姿嘈醒咗啦!佢8:30就打來喎!我明明叫你8:45o家嘛!唉!不過算啦!都叫醒咗我啦!咁之後就去kitty果度練舞啦!練咗兩個鐘之後呢,就去咗佢屋企食飯啦!都幾好食!途中有d無奈o既時間啦!之後又去練舞啦!之後嚇死咗,我成個人跌咗落來囉!點知練練下呢,無端端冇咗音樂喎!搞到冇得跳啦!唉!咁就走咗啦!之後呢我地去咗太和體育館啦!諗住睇下有冇房啦!點知冇,唉!黑仔!之後就唔知點解會去咗紅磡啦!想去冠魚屋企跳啦!點知佢又話唔得喎!唉!跟住我地係紅磡火車站,玩咗好多野喎!無端端話玩ture or dare啦!跟住呢吳希彤轉到我喎!咁佢地就問我野啦!嘩!嚇死咗囉!我一邊講一邊陣o家囉!唉!算啦!我唔講你地都會估某d人o家啦!之後返屋企啦!我叫晒救命囉!好痛!要知o既就自已問我啦!

你有後悔嗎?請你答我吧!

我好憎你呀!其實我地都唔知算唔算朋友囉!唔講咪唔講囉!唔洗越來越衰呀嘛?


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天
練舞練屎左

今日,
音樂堂,廣播劇:做得唔係咁好...淨係掛住笑,好似個喪婆咁....
EHG,畫劇:好無聊...1A輸左.搞到冇晒引!!!
之後個D唔記得LU...
全方位,統測:唔識..死緊!!!
放學:練舞...勁攰!!!不過好好笑~哈哈哈哈!!!

                                                                                                   ~by kitty~


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天
驚… 驚訝

今日一返到去啦!吳希彤就送咗份生日禮物俾我啦!好開心呀!多謝你呀!好得意!之後家政堂俾李韋儀笑死咗!哈哈!英文堂作文都好開心!中文堂聽書啦!科學堂測驗!唉!唔識!超低分!午膳去搵miss李啦!唉!有冇搞錯呀?我地真係唔得閒呀嘛!我唔要去呀!一日都係果個李韋儀囉!出小句聲唔得o既咩你?下?俾你激死啦!數學堂唔係幾開心,但唔知點解!所以都冇乜點傾計!英文堂聽書啦!放學!

喂喂!係咪真係去o家?我要同你再傾一傾喎!你快d on呀!我聽日真係帶野o家啦bo!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 18 | »