又n年無打了~~~
近排又掛住打機-
----------------------------------------
今日以經係第2日測驗lu -v-
maths同science
唉.....
好無信心係science方面
好多都唔知岩唔岩
~~
成日悶係屋企到
想出街都唔得
我.....><。
-----------------------------------------
第一次參加中學陸運會
中午去左daddy到食>3<
~~~~~~~過左好耐.......
好多人up完野
陸運會完左=]
好開心><儉社拎左啦啦隊[冠軍]
死死下咁行返屋企*)(*OMG~~~