原本以為今日仲無得打blog...
好彩大家姐^^thx晒
e加睇左家姐好多同學既blog都好令
又想再整- -
但又無乜心機喔-3-
家姐會幫我整既~~
佢e+又讚緊自己聰明啦.....唉
唔通我又好死蠢咩= =
我都係個聰明人^^"
最叻係.......
打機~
&畫畫~
今日玩自拍既家姐....
幫自己整左一個夢寐以求既[留海]
都不知幾好笑
又幫自己紮[媽邊]~
好可愛><
之後再幫我影....
我影想好樣衰- -
怪怪地...點睇都唔令= =
狂踩自己中..
今日食左個包包...冬菇包=]岩晒我
起左身就發現個面d點點少左^^
好開心牙...
中午無食飯.....其實個個中午都係 除左返學日
今個星期5&6都要去面試~~
好緊張^_^"
e加仲有埋細佬個blog,,,都幾低b...卡通的XD
http://blog.qooza.hk/hello1318
3姐弟個blog都齊晒=]
3個都有music
3個都幾令><
今日主要都係係到睇電視同玩電腦^^""
方廢晒學業
但叫我溫習我又無心機-3-"
無奈.....