我係呢幾日都好夜番屋企...所以就比啊爸啊媽話
不果都係番教會姐,
咁...你地想我番教會定係想我識班壞朋友牙?
次次一收到啊媽個電話...就比佢閙
毎次打離淨係識得閙我...我真係好火囉...你冇關心過我囉
我今日本來都去旺角但...我都冇去啦...就係想早D返屋企...費事比你地話啦
點解你地次次都唔相信我講嘅野呢???夠境你地明唔明我諗乜架???
咁...如果我唔番教會...係屋企做乜牙
你地一係番工唔係就打麻雀...我係屋企做咩姐...發呆牙
呀媽...你放假就去打麻雀...又唔理我
咁...我不如番教會...幫教會做野重好
每次一番到離就係咁比你鬧
有冇當過我係你個女牙?
|