YEE 的 BLOG
多d留CM la
michenechan
暱稱: michelle
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
2010-06-03
2010-03-21
2009-12-13
我的弟弟生日
測驗
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
ﻯ₫ヾౄஓ◦o羅文 °... (chun01098)
PUILAM。 (po1am)
暉仔 (chi_fai)
*AR靜.. (jenny0528)
♥何梓™ (tsz_xd)
♀瘋♥鬼♀ (FionaYip)
KAYU`# ♠ 1" (kayu1219)
- 琳 ′ (Korina)
丫靜~♥ (quiet_love)
'' Yik ChU`~ (chuchu_1994)
ting (sarahlaw)
專屬天使 (ling_123)
腸腸 (LstevenL)
AY DREAM HOUSE (aydreamhouse)
simonchan (simonchan3c2)
肥仔浩 (aa82ho80)
欣... (yanlovetik)
_x小善B (xsbb90)
Ellie (SUP_YIU)
;) (KiU_0906)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 46
今日人氣: 0
累積人氣: 1010
2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


2009-08-21 分類: 未分類

我係呢幾日都好夜番屋企...所以就比啊爸啊媽話

不果都係番教會姐,

咁...你地想我番教會定係想我識班壞朋友牙?

次次一收到啊媽個電話...就比佢閙

毎次打離淨係識得閙我...我真係好火囉...你冇關心過我囉

我今日本來都去旺角但...我都冇去啦...就係想早D返屋企...費事比你地話啦

點解你地次次都唔相信我講嘅野呢???夠境你地明唔明我諗乜架???

咁...如果我唔番教會...係屋企做乜牙

你地一係番工唔係就打麻雀...我係屋企做咩姐...發呆牙

呀媽...你放假就去打麻雀...又唔理我

咁...我不如番教會...幫教會做野重好

每次一番到離就係咁比你鬧

有冇當過我係你個女牙?