今日,我同啊姨陪啊婆去旺角一間紙紮舖上香
因為我表舅父要結婚所以啊婆就上香
啊婆叫我上香,我冇上到香
因為我唔相信呢D甚麼觀音菩薩,我只相信主耶穌基督一個
佢成日都叫我唔好番教會
我冇聽到佢講,我就照番教會
因為我番教會可以同D姐妺傾計、玩、跳舞
真係好開心
神真係幫助我很多
感謝神!