今日好忙...好趕...好緊張....但係感動..好開心...考完試lu..之後就排grad.din套戲....之後就去聯邦...見到人地高三d人花好多心機去表演...真係好想我之後都會係咁...好感人呀...之後大家都喊...其實以前成日都話呢年好平淡...好悶..但係今日個個都喊..我突然之間覺得呢年冇白費ga...或者之後大家都5同班...或者一d人要走..但係我相信全班都5會忘記今晚ga...我忽然覺得自己好幸福...而且有一個念頭...做係做一個老師...我係咪好傻la..haha..
今日做話劇著左我新買ge4吋高ge high heel ..好鬼死靚...好有自 信呀...haha..
呢晚唱左好多首歌俾rachel...搞到我都喊...話左今晚5喊甘 ma..真係衰.........
|