今日都係打番日記啦,,,,,,,
but唔打咁多,,,,,
lunch果陣,,,,
同玲,,悅,,,茵,,,,呀滋,,,去生活滋味度食bo!!!!
係咁講果D,,,,
超核突既野BO,,,,
笑到我地,,,,,哈哈哈哈......
不過除左呢D,,,,
重講左其他野.....
NOT GOOD!!!!!
唔知點解,,,
我覺得好似有好多人,,,,
都係度講ME 既壞話呢?????
SO就係咁,,,,
我就覺得好UNHAPPY喇,,,,