今日個天好鬼死黑呀!!!!!!
又落雨喎!!!!

真係好好feel 呀......
C堂,,,,
考呢個既輸入法BO.....
我而家先發覺原我打字咁勁GE.....嘻嘻

DT堂.....
果隻野被我整到好鬼死核突tim......>,<
週會,,,,,企到好累呀!!!!!
lunch,,,,,,
掛黑雨bo,,,,,
以為可以走佬tim,,,,
點知,,,,,冇得走不特只,,,,,
又冇得出去食飯喎!!!
咁就叫外賣啦,,,,,
電話又打唔通bo......

搞左成個lunch都冇得食呀,,,,,
好肚餓呀,,,,,

最後都use左math呢食lunch......
好似以前小學咁.......good....>.<
食完就上CPL,,,,,
呀!!!!唔小心DELETE左我成個FILE呀,..
都唔知點算.....遲D先算啦
SCIENCE做WB,,,,
幾好啦.....
走果陣搭BUS......
好好笑......
|