| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 30 日 星期二  | |
| 調位.. |
今日miss tam番黎喇....
好似好耐都冇見過佢咁......
好miss佢呀.....
今日上堂都冇乜特別,,,,
唔講喇.....
lunch.....
同大長今...悅...茵....winnie....玲....
一齊去金豐食....
既好食..又抵食....good...!!>,<
放學果陣..調位喎!!!!
自己簡位喎!!!!
我都唔知同邊個sit....
本身都好好既....
but....唔講喇.....
放左之後...
就同呀琳...悅...彬....去左新北剛buy野.....
買完之後就走lu......
|
| 刊登時間︰2006-05-30 06:12 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | ... | 200 | »
|