| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
還可以的..OT第三日  |
分類: 學校:]'' |
今日係OT既第三日:]''
第一科...中文=]
呢科簡直係我至愛
中文我考得唔差架..
起碼唔會fail先啦((我覺得咋..))
都ok易既...
雖然有d唔知岩唔岩...
但係都ok啦..
起碼咁多科入面..
有一科係有d信心啦/口\
成語好遲先背..
但係考得好少..
10分..
2題圈..
2題寫..
6題分類
好似易左少少....
不過唔緊要啦xp
有我地著數咪ok囉=]
閱讀理解...唉..
唔算差得去邊既又..
<<秋葉頌>>同<<楊柳>>都講得好岩
唔好忘記根本..((即父母))
睇完好有echo...
雖然我唔係d高而不忘本既人..
但係我盡量試下啦=]
第二科...中史@0@
呢科都ok啦..
人物配對亂做算啦-.-
唔好煩我..
好多都係亂寫
唔知咩咪求其囉..
有寫就得架啦xp
問答個度..
人地比一頁我地..
我寫左一半都唔知有冇..
做完仲有好多時間剩...
訓左陣..
預左會衰架喇...
唔合格唔會唔開心...
但係pass會好驚喜囉xp
希望啦=]
聽日..最後一科..
死都要死埋佢\口/
|
|