最近整左幾次蛋糕比我呀媽食;;;
佢話好正架xdd
今次p0st個食譜出黎,,,
試下跟住整啦:]
甜脆皮
牛油 70克
糖霜25克
蛋黃 半隻
花奶 14 克
低筋麵粉110 克
蛋漿
滾水 150 克
蛋 2 隻
花奶 40 克
糖 50 克
甜脆皮:
1. 牛油和糖打勻,加蛋打滑
2. 加入花奶,再篩入麵粉,搓成粉團。雪30分鐘
3. 將粉團平均分8份,然後搓圓及平壓入撻模
4. 用叉在撻皮上拮孔,將撻皮雪30mins至硬身,防焗時收縮
蛋漿:
1. 熱水及糖先開溶,凍後加入花奶及蛋攪勻
2. 用篩過濾雜質及蛋泡
3. 蛋漿倒入撻模至八分滿,置最下格以220度焗10分鐘
P.S.;;;1)如蛋漿外圍熟而中心尚未凝固,可將爐温較至0度,用餘温將蛋漿多焗5分鐘
2)如撻面加鍚紙焗,則置最下格用220度焗15分鐘,再用餘温將蛋漿多焗5分鐘
試下整呀=]
新手都岩整架:]
雖然呢隻蛋撻味道唔差;;;
不過我鍾意酥皮蛋撻多D
下次試下整酥皮蛋撻先xdd

|