MiDC0:]''小記'
歡迎黎到我個qooza
睇完記住留返個cm喇:]''
midcochan
暱稱: midc0
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
蛋撻:]'''
估唔到你,,,,
唉,,,仲係唔退燒T^T
病到我死下死下/口\
你去死啦\口/
文章分類
全部 (37)
KiMDa:]'' (1)
MiDC0'' X' FD:]'' (9)
MiDC0''X'甜品>v< (5)
生活小品 (2)
其他:]'' (5)
食譜:]''' (3)
學校:]'' (9)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 26
今日人氣: 50
累積人氣: 936
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


蛋撻:]''' 愉快 分類: 食譜:]'''

最近整左幾次蛋糕比我呀媽食;;;

佢話好正架xdd

今次p0st個食譜出黎,,,

試下跟住整啦:]

甜脆皮

牛油 70克

糖霜25克

蛋黃 半隻

花奶 14 克

低筋麵粉110 克

蛋漿

滾水 150

2

花奶 40

50

甜脆皮:

1. 牛油和糖打勻,加蛋打滑

2. 加入花奶,再篩入麵粉,搓成粉團。雪30分鐘

3.  將粉團平均分8份,然後搓圓及平壓入撻模

4. 用叉在撻皮上拮孔,將撻皮雪30mins至硬身,防焗時收縮

蛋漿:

1. 熱水及糖先開溶凍後加入花奶及蛋攪勻

2. 用篩過濾雜質及蛋泡

3. 蛋漿倒入撻模至八分滿,置最下格以220度焗10分鐘

P.S.;;;1)如蛋漿外圍熟而中心尚未凝固,可將爐温較至0度,用餘温將蛋漿多焗5分鐘

       2)如撻面加鍚紙焗則置最下格用220度焗15分鐘,再用餘温將蛋漿多焗5分鐘

試下整呀=]

新手都岩整架:]

雖然呢隻蛋撻味道唔差;;;

不過我鍾意酥皮蛋撻多D

下次試下整酥皮蛋撻先xdd






訪客留言 (返回 midcochan 的日誌)


sky_wil_520 於 2009-05-23 12:30 AM 發表:
好靚喎,,勁丫,,

開始欣賞你~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]