MiDC0:]''小記'
歡迎黎到我個qooza
睇完記住留返個cm喇:]''
midcochan
暱稱: midc0
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
蛋撻:]'''
估唔到你,,,,
唉,,,仲係唔退燒T^T
病到我死下死下/口\
你去死啦\口/
文章分類
全部 (37)
KiMDa:]'' (1)
MiDC0'' X' FD:]'' (9)
MiDC0''X'甜品>v< (5)
生活小品 (2)
其他:]'' (5)
食譜:]''' (3)
學校:]'' (9)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 26
今日人氣: 5
累積人氣: 801
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 4 日  星期六   晴天


呵呵~~都話我實玩架啦@0@ 開心 分類: MiDC0'''' X' FD:...

今日出左街溫書....

我啦..sylvia啦..高朗啦..同埋harrison

4個一齊去左會所溫

咁未去之前呢..

我就去左一間知名度好高既商場入面既一間知名度好高既甜品店買左幾樣知名度好高既甜品xp

食左好多野..xd

4個泡芙..(大個個d黎架)

5個冬甩(呢個係細既)

之後就返去搵佢地啦

仲買多左5個冬甩同兩個泡芙返去食

兩個泡芙係我既xp

之後個d就比佢地分喇xp

不過..我上左車之後諗諗下

計埋我得4個...咁5個泡芙點分?_?

之後我唯有捱下義氣...

食左一個啦xp

咁到時..計埋我4個人,,一人一個咪ok囉=]

((其實根本就係我想食xp))

之後佢地好乖咁溫緊書啦..

我就緊係ko埋我個兩個泡芙先啦

食呀食...高朗講左句:::

你到底係黎食野定係溫書架?!

我都想溫書呀..

但係呢..d泡芙太好食喇xp

我都唔想架喎/口\

之後我冇理到佢..

繼續食食食....

結果..食到成面都係cream..

omg..真失敗呀我/口\

不過..我好認同sylvia講個句

食好野要付出代價架喇...

呵呵~~咁即係唔關我事啦..

但係泡芙太好味既問題姐=]

之後..我都冇咩心機溫...

我就同harrison上左去租電腦玩..

同harrison玩跑xp

佢輸左比我呀=]

不過最衰都係高朗...-.-

係度係咁咁制...

搞到我係咁跌落街..

如果唔係我可以快好好好好好好好好好快架\口/

呢個仇我實要報呀!!!!!!!!

之後...我地有一個好重要既決定..

就係---去網吧xp

我乖乖女黎架..

我去網吧既次數好少架咋xp

但係..harrison同sylvia竟然係第一次去@0@

好難想像-.-

之後玩玩玩..玩左唔記得左一定兩個鍾..

之後就去第二度喇xp

打機呀又=]

玩太鼓

之後就睇harrison打鼓

好勁@0@

封佢為偶像@@

之後就走左喇xp

.

.

到最後..我先發現..

原來我係一頁書都冇睇過T^T

都話我實玩架啦

考得唔好係抵我死架xp






訪客留言 (返回 midcochan 的日誌)


sau ' 於 2009-05-03 06:37 PM 發表:
wakaka '搞笑 ' kEke '
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉,,,
冇計啦,,
鬼叫我天生就係鍾意玩個種人咩/口\
Posted at 2009-05-06 11:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]