今日係班際drama唱k啦..
本身我比左好多張個d邀請卡架....
不過好似唔多有人記得...
比左monique..zoe..dennis..高朗..t0m lui..jerome...harris0n..加埋我有8個人-.-
點知到最後..得4件去\口/
我啦..harris0n..高朗..同t0m
t0m坐左唔夠15分鍾就走左\口/
衰呀衰呀!!!!之後我地3個係度唱
唱左好多合唱歌
死性不改啦..我的最愛啦..十分愛啦..滾等等...
最緊要既係..我地唱左光之美少女xpp
哈哈~~我自己白痴就話姐..
佢地兩個男仔都陪我一齊癲就奇喇
佢地仲好似唱得high過我-.-
無奈-.-之後去左打機
打左兩個鍾..
打完機..肚餓-.-
諗住問harris0n去唔去食m記啦..
佢就走去問高朗\口/
高朗話唔去佢就唔去...
衰人呀\口/
好彩到最後佢地兩個都有去~~
但係.
.
我食野個陣..死高朗係咁引我笑..
我想食野咋大佬
放過我啦T^T
連飲野都係咁講講講
harris0n唔幫我都唔單止..
仲幫高朗黎一齊引我笑\口/
14號個日你就死
玩T/D我唔知會點架xpp
你自己小心喇
嘿嘿....個日佢地兩個就死xpp
|