| «‹ October 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 4 月 14 日 星期二  |
我個夢好咩下...  |
分類: 其他:]'' |
話說....今日bbq完左返到黎啦
仲係好驚..不斷咁諗點樣比佢地嚇
好驚T^T
之後玩左陣電腦..就訓lu
我發左個夢超得人驚...
咁個日又係好好天啦..
之後又係個幾班人去bbq
點知走個陣全部人都唔見哂....
咁我就跑呀跑...
跑左好耐..條路仲好似係冇盡頭咁xpp
之後見到個巴士站啦
見到dennis啦...
咁我就叫佢喇喎...
點知佢就越叫越走..叫極都唔理我/口\
咁我就追住佢跑啦
之前好幾次都差d捉到佢件衫...
點知都係比佢走左/口\
之後我跑左好耐..終於捉左佢xpp
佢令個頭過黎..點知原來...冇五官架/口\
嚇到我死..但係又醒唔到喎T^T
我咁就即刻轉身走啦
之後見到m0nique..
佢一手捉住我..拉住我走
之後我望向後面啦..
見到成十幾個人追住我地...(有份去bbq個d)
之後m0nique帶我跑呀跑...
跑左好耐...之後去到一個山崖既隔離
我個陣鬧左句:::有冇搞錯呀!!冇路走
之後佢地個十幾個人越行越近
當我仲係度研究緊跳落去會唔會死呢個問題個陣...
就見到m0nique奸笑...=[]=
之後就一手推左我落去...T^T
之後我就嚇醒左喇..
但係我發現有一樣野好奇怪...
我訓左係地下...
哈哈~實係我係夢入面比人推個陣跌落黎架啦xpp
個夢好得人驚..
不過諗返起個夢入面..冇五官既佢地
真係超好笑xpp
下次都係發返d好笑d//童話d//浪漫d既夢好喇..
呢d咁多惡夢..一次就夠喇/口\
|
|
|
sau ' 於 2009-05-03 06:50 PM 發表:
其實夢見比人推落樓ar.山ar.又或者系比人由高處推落去ar.又或者系夢見自己由高處墜下果d呢..都系正常細路皆段會發ge夢黎+.babi你5洗驚b0r. ' :)
|
網主回覆
嗯嗯=]
不過講真個句,,,
見到成班冇五官既人係後面追住我..
你都咪話唔驚/__\
不過,,,而家諗返起都好好笑xdd
但係呢,,,只要唔好再跌落床就得喇/口\
好痛架T^T Posted at 2009-05-06 11:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|