岩岩放完復活假..
返到黎就要面臨死亡/口\
今日派左4科...
考得最好既依然係中文=]''
但係都比我想像中差左T^T
唔甘心\口/
錯埋好多唔應該錯既題目...
唔緊要..下次努力d就得啦=]''
之後第2-3堂係英文..
又派卷T^T
英文考得唔算""差""
差少少就唔合格T^T
又係錯好多唔應該錯既野..
vocab錯左勁多...
好似有16分..但我岩得個3-4條..有鬼用/口\
閲讀現解又錯...
不過唔算錯得多
主要都係唔識d生字>v<
不過算啦...中國人中文好d..英文差d係岩架xpp
第4-5堂..I.S...T^T
衰緊架啦呢科
之前話拎到20分要偷笑
今次拎到兩倍以上^口^
好開心架真係
話就話唔合格
但係冇計啦...我冇天份
今次唔得咪下次囉
反正仲有排考is
lunch之後就派geog
差到呀媽都唔認得xpp
不過我預左
冇所謂啦=]
差少少就唔合格
好彩比我拎多一分
不過算啦=]''
我自己有幾多料我知..
我根本就唔係讀書人
迫我都冇用xpp
咁唯有等我發力啦
哈哈~~要為final exam努力喇=]
|