知道好多人都鍾意食pancake...
今次整左芒果pancake=]
唔會太難整....
最多都係個皮煎得唔靚....
起碼係成功架先=]''

個樣都唔差架=]
材料::::
1)低筋粉----120g
2)吉士粉----1茶匙
3)糖----1湯匙
4)鮮奶----227g
5)菜油----1湯匙
6)雞蛋----2隻
7)芒果----兩個(切條)
8)甜忌廉----適量
做法::::
1)先將雞蛋打散,加入鮮奶及糖,打勻。
2)篩入低筋粉及吉士粉,打勻至沒有粒粒,最後加入菜油攪勻。
3)將麵糊過濾,在平底鑊放少許油後用廚房紙抺勻。
4)燒熱鑊時可用中火,但煎班戟時一定要用小火,煎至一面凝固,即可反轉煎第二面。
5)待皮變涼後,就可唧上忌廉及加入芒果,包好可放雪櫃隨時享用。
試下跟住上面個食譜整啦....
整個皮可能麻煩d...
但係包個陣好好玩架xpp
試下=]
|