MiDC0:]''小記'
歡迎黎到我個qooza
睇完記住留返個cm喇:]''
midcochan
暱稱: midc0
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
蛋撻:]'''
估唔到你,,,,
唉,,,仲係唔退燒T^T
病到我死下死下/口\
你去死啦\口/
文章分類
全部 (37)
KiMDa:]'' (1)
MiDC0'' X' FD:]'' (9)
MiDC0''X'甜品>v< (5)
生活小品 (2)
其他:]'' (5)
食譜:]''' (3)
學校:]'' (9)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 26
今日人氣: 7
累積人氣: 864
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 2 日  星期六   晴天


卡片曲奇:]'' 滿足 分類: MiDC0''' X 甜品&...

今日去左睇醫生...

睇完返到黎冇咩做...

落左街行下...睇下有冇蛋糕模//曲奇模~~

之後入左去千年史

見到佢有d好細既卡仔賣...好得意架>v<

之後買左兩張...

仲買左兩個miss bunny既信封比d0ris=]

返到去..我望住兩張卡係度發呆...

我諗諗下...

到底可唔可以用曲奇黎整卡呢*v*

之後係屋企搵呀搵..

搵返之前開左但係冇用到個個四方模~

我決定用曲奇黎整張卡>v<

哈哈~~初初都以為唔得架..

以為佢焗完之後會散開左/口\

點知冇:]''

焗出黎的確好靚=]

而家諗住"佢"生日我整一塊黎送比佢>v<

唔知佢收到會點呢xpp

不過由於時間同材料不足既關係,,,

我淨係整到4塊/.\

下次等我買多d模...

買多d唔同大細既四方模

整到好似張書籤咁就靚喇^^

希望我可以成功啦~~






訪客留言 (返回 midcochan 的日誌)


sky_wil_520 於 2009-05-06 05:08 PM 發表:
佢=邊個呢?
唔好話唔知同埋唔講得喎...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁呀,,,
一個我識你唔識既人啦
滿唔滿意呢個答案呀xdd
哈哈~~講下笑姐
佢係一個對我黎講好緊要既人:]''
Posted at 2009-05-06 11:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]