今日去左睇醫生...
睇完返到黎冇咩做...
落左街行下...睇下有冇蛋糕模//曲奇模~~
之後入左去千年史
見到佢有d好細既卡仔賣...好得意架>v<
之後買左兩張...
仲買左兩個miss bunny既信封比d0ris=]
返到去..我望住兩張卡係度發呆...
我諗諗下...
到底可唔可以用曲奇黎整卡呢*v*
之後係屋企搵呀搵..
搵返之前開左但係冇用到個個四方模~
我決定用曲奇黎整張卡>v<
哈哈~~初初都以為唔得架..
以為佢焗完之後會散開左/口\
點知冇:]''
焗出黎的確好靚=]
而家諗住"佢"生日我整一塊黎送比佢>v<
唔知佢收到會點呢xpp
不過由於時間同材料不足既關係,,,
我淨係整到4塊/.\
下次等我買多d模...
買多d唔同大細既四方模
整到好似張書籤咁就靚喇^^
希望我可以成功啦~~

|