今日落左街睇醫生...
行過間餅店見到d蛋撻好似好正咁*v*
心郁郁又想試下整
坐言起行,,,於是就即刻去買材料=]
買左雞蛋啦,,花奶啦,,牛油啦,,麵粉啦,,糖啦,,
其實本身我都冇諗過整蛋撻架..
不過見就黎母親節
媽咪又好似鍾意食蛋撻
咁咪試下整囉=]
一返到去,,,牛油放係室溫等溶/口\
等左好耐先等到佢溶\口/
之後開始整個撻皮
同曲奇冇咩分別=[]=
個質感一樣咁似泥膠xdd
之後整完又要雪成個鍾,,,
好鬼死麻煩/__\
跟住去左整個個蛋漿
我唔鍾意食咁甜...
所以糖減左30%
初初都以為會好淡,,,唔甜
但係點知唔係=]
跟住過左一個鍾到,,,
可以整撻皮lu=]
整好左就放蛋漿~~
一齊拎去焗25-30分鍾
我本身都以為唔使焗咁耐,,
但係點知原來係唔得架/___\
焗唔夠25分鍾d蛋漿唔會凝固,,,
之後我每5分鍾去睇一次,,,
焗左20分鍾都冇咩野架,,,
不過25分個陣我入去睇,,,
見到d蛋脹左@0@
好似人地個d海綿蛋糕咁
脹起哂/__\
不過我都係冇理到佢~~
由佢焗夠30分鍾先=]
之後過多左一陣
可以出爐lu=]
睇個賣相都唔算差~~
岩岩出爐食就最正>v<
個皮好脆好好食~~
d蛋又滑一滑,,,
正到爆xdd
甜味岩岩好~~
可能我食野偏淡,,,唔鍾意咁濃
呢隻甜度就夠lu~~
不過我呀媽既口味同我都差唔多~~
我諗下次跟返呢個咁整就0k喇=]
希望下次會整得好過今次啦,,,
母親節個日整比我媽咪食架喎~~
點都唔可以失手啦xdd
|