MiDC0:]''小記'
歡迎黎到我個qooza
睇完記住留返個cm喇:]''
midcochan
暱稱: midc0
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
蛋撻:]'''
估唔到你,,,,
唉,,,仲係唔退燒T^T
病到我死下死下/口\
你去死啦\口/
文章分類
全部 (37)
KiMDa:]'' (1)
MiDC0'' X' FD:]'' (9)
MiDC0''X'甜品>v< (5)
生活小品 (2)
其他:]'' (5)
食譜:]''' (3)
學校:]'' (9)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 26
今日人氣: 8
累積人氣: 865
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


整蛋撻:]'' 滿足 分類: MiDC0''' X 甜品&...

今日落左街睇醫生...

行過間餅店見到d蛋撻好似好正咁*v*

心郁郁又想試下整

坐言起行,,,於是就即刻去買材料=]

買左雞蛋啦,,花奶啦,,牛油啦,,麵粉啦,,糖啦,,

其實本身我都冇諗過整蛋撻架..

不過見就黎母親節

媽咪又好似鍾意食蛋撻

咁咪試下整囉=]

 

一返到去,,,牛油放係室溫等溶/口\

等左好耐先等到佢溶\口/

之後開始整個撻皮

同曲奇冇咩分別=[]=

個質感一樣咁似泥膠xdd

之後整完又要雪成個鍾,,,

好鬼死麻煩/__\

跟住去左整個個蛋漿

我唔鍾意食咁甜...

所以糖減左30%

初初都以為會好淡,,,唔甜

但係點知唔係=]

 

跟住過左一個鍾到,,,

可以整撻皮lu=]

整好左就放蛋漿~~

一齊拎去焗25-30分鍾

我本身都以為唔使焗咁耐,,

但係點知原來係唔得架/___\

焗唔夠25分鍾d蛋漿唔會凝固,,,

之後我每5分鍾去睇一次,,,

焗左20分鍾都冇咩野架,,,

不過25分個陣我入去睇,,,

見到d蛋脹左@0@

好似人地個d海綿蛋糕咁

脹起哂/__\

不過我都係冇理到佢~~

由佢焗夠30分鍾先=]

之後過多左一陣

可以出爐lu=]

睇個賣相都唔算差~~

岩岩出爐食就最正>v<

個皮好脆好好食~~

d蛋又滑一滑,,,

正到爆xdd

甜味岩岩好~~

可能我食野偏淡,,,唔鍾意咁濃

呢隻甜度就夠lu~~

不過我呀媽既口味同我都差唔多~~

我諗下次跟返呢個咁整就0k喇=]

 

希望下次會整得好過今次啦,,,

母親節個日整比我媽咪食架喎~~

點都唔可以失手啦xdd






訪客留言 (返回 midcochan 的日誌)


sau_si 於 2009-05-07 07:58 PM 發表:
midc0c0好乖女ar ' x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都唔係既,,,
只係就黎母親節
諗住整d野比佢咁姐=]''
Posted at 2009-05-07 11:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]