今日好仆街········
好頭痛啊!···········(都唔知點解)
點解你要咁對我?我做錯d咩野啊!·····
哎·······
打波勁白癡,只腳淤左!下午返到屋企又無啦啦撞親個頭!
不過下午放學搭輕鐵時又有咁巧,我打波個fd同踢波個fd又在埋同一間學校!··o曬嘴······
╮(╯▽╰)╭················
好撚頭痛················!
e·········