聽日就可以知道自己ga成績啦·
好緊張丫·唔知考成點呢==
仲有冇之前咁高分呢?我估呢一年我成績會退步好多好多·
因為我.....懶·^^
但系讀書真系好辛苦·好難捱·
外表比人看見以為成績好ga人好勁,好正!
但系我覺得成績好唔一定是好的·
“全級第一”冇得進步、冇得比人讃,反而退步就會比人罵,真系好辛苦·
心裡壓力好大好大·
好多人以為我好快樂好快樂·但系其實我系有苦自己知@@`