好多人都話我系神龍!其實我唔系
雖然一場可以撲出20幾球,我還入左一球,下!大家可能諗龍門都可以入波?
系呀!唔系我點會比人話我神龍啊
入左自己個龍=.=
冰球個d啊sir好衰!
明知道我冇帶護陰!他仲瞄住來射,正中DO DO,好痛啊!~~~~(>_<)~~~~ 我就按住個度,簡直系MJ重現
除左瞄住DO DO射之外,還瞄住我喉嚨射!拿我條命!
好驚啊!