金日便便豬請食粥.多謝哂xdd`
之後同佢不停咁傾`勁好笑;]
....飛....
6角形堂`
同ah珊吹水+訓覺.
數學堂;
同嘉儀文聰個啲傾計;
冇啦啦俾隻咸豬手打屎忽-3-`
都唔知你邊句真邊句假;
笑得咁開心-0-*
英文堂;
訓訓訓`訓到手都庳;
午膳.
唔知做乜?_?
地理堂.
同囡囡+嘉倩系到玩塊鏡同間尺`超好玩阿;)
放學去不江買完戰利品;
wif僑詩傾計傾到番屋企-3-
其實佢都幾好麻!!~.~
我愛犬;)
家姐成日都用對拖鞋黎'''賤'''手機~.~

奶黃月餅`超好味<3
俾阿姨個囡''刮''`
(乜bb唔系牙痕炸咩?_?)

文聰極力推薦=v=`
煲煲下電話粥見到既奇景xd
請俾珍`ha'
|