31/12/09`
志文生日.叉唔多有廿戈人去唱k~
見到華b同清清怡仔佢地:}
 
 

8點唱完`一大班仔走哂去打機w0r;
我地班女+對情侶去公園等怡jai黎
再等牙珊o完k去食野
食完啦啦聲走去西鐵站黎志文.美美同細粒.,
行到好攰.腳都痛;
 
之後傾傾傾到尖咀個邊倒數
早到左成粒幾鍾.同嘉儀傾傾傾
傾到十二點;倒數:}
其間系咁嗌.玩`
人地影相又申隻手落去影埋一份xD`
d鬼佬真熱情~
同佢give me five''痛死我-,,,,,-'咁大力做乜鬼~_~
 
 
 
睇煙花`0k令渣;放得好小-
走戈時個鬼佬跳舞`
跳到隻手..唔知點形容-x-



個鬼婆踩住個鬼佬影相.頂住哂既-3-!
走戈時勁逼~_~又抽根先死.
番到天水圍送心心佢兩姐妹番屋企
玩千秋:)細粒好卜街.
我起身擺低啲野
佢即刻衝過黎霸左我戈千秋-3-凸!

再飛的搵文健佢地去俊宏軒吹水?
食風.遠遠仆親等人抬番黎先好笑
4點幾.ah詩送我番屋企:}
01/01/2010`ah詩生日快樂:)
2點幾起身.搞完一輪;
同晴去元朗搵嘉儀食野+買野:}
再去蝴蝶灣~
成班人系7仔同傻仔威食完野去燒烤?
去沙灘戈時先算好玩`
同熊人;黃生玩沙'
對鞋入哂沙~_~
番去同鑫傾啲野.唉....
走佬戈時冇車搭;
去tm醫院望下有冇車
成班行輕鐵路鬼.幾好玩.第一次:)
又爬楝干..擦到個大脾T_T'
醫院仲熄埋燈!
搞完一輪,
遠遠同鑫鑫ja搭小巴番去先;
我同晴.威.雞.豪.飛的番tsw`
其他人行番去`陰公:(
番到屋企同幾人sms;;
6點訓~
02/01/2010
訓到4點正式起身
同晴去M記食野.
夾糖食.好味*V*
有人好百痴.為左戈1蚊,,,,,,~
Ha!

cM啦唔該` 啲人系咁黎唔cm都算;
仲要啲3唔識7既人 走黎我qz到 觀光啊!?
好友既唔計~! *V*
|