11/13`:) 米妹妹6碎生日.送左隻tama仔比佢xd 全芒蛋糕.v.唔中意~_~ 決定睇哂佢阿^_^加油! ........點知睇左三個鍾都冇;頭都痛埋 11/14` x光>囧 11/15` 12點半落去左搵心心比份生日禮物佢;> 再去食m記:) 食完同細細去不江搵x光條女. 都唔知佢痴左邊條根凸_凸 頂.咩事唔講na-_____-'! 同細細買左條手機繩.令*3*- 之前啲相*3*` 上次去玩車仔.開心>33 啲相p0到唔知想點-,- 唔理na;cm唔該*3*