芯芯生日大快樂*V*
金日同芯出街:p
陪佢過生日*
 
天澤同天悅個天咁大對比?
 

 
我以為自己是誰 抹掉臉上的眼淚
某人.再見;)
系時候''訓''醒;>
謝謝你給我一埸夢
多謝心心.
甘日陪我傾左咁耐...
明明系你生日,
都要你聽啲唔開心既野X_X'
高遠.你講啲野真系好好笑;-)
令我笑番xdd仲要俾我發洩鬧你;
最慘系你啦X_X'
pS.好好既發洩工具.唔錯唔錯;)
垃圾佬;>
多謝你用左三個鍾黎開解我;]
3個鍾之內.打字真系打到手軟-_-
有次仲2為你訓左.
點知你打左篇好長既野俾我睇;;
我真系好感動`
都好多謝你咁直接.鬧到我喊-.-
不過我二咖識諗了.沒事=)
多謝;)
|