
11.19去旅行.
個司機都唔知識唔識渣車架?
超鄧囉.!鄧到好想嘔.又咳-V-''
唯有系咁食陳皮*
去到燒野食@_@''
僑詩勁胃食囉.系咁食食食-_-b
連格離木台個啲都唔放過0口0好野*
燒完尹sir系咁幫我地影相;
就快變寫真...=3=''
當中有啲勁搞笑既野=p
尹sir笑到面都紅埋 堅!
之後hea住等走人-_____-''
上到車難得想訓.
一咪埋眼嘉h0就嘈住我冇得訓\口/fk''xd
之後拍完卡同嘉儀.僑詩去天瑞食雪糕;
再去臭河搵芯芯.ah晴傾計;>
傾到咁上下.再齊齊行番屋企-,-''
 
明明好型.但白衫戈戈.....影響哂=[]=!
仲申手叫我等等-,-放大先見到佢隻手-_-!
 
 
 
蝴蝶好令:)
 
 
叫佢q腳真系q;)

唔好2為我影唔到你個樣.其實我影到兩張


飛像過河-_-''
 
上次啲百痴相:)
|