呢排晚晚都訓唔到/.\''
5點幾同豬系sMs`話去食早餐;
嗌埋戈兩丁友齊齊去食.
頂''拎錯餐-食左幾淡魚柳.
啦啦聲嘔番出黎`
行番學.,落雨`便便冇拎傘`
焗住同佢擔一把`死開啦唔該xD`
邊行邊玩;炒x 熱xx ''笑q死xD`
同肥仔玩..真搞笑>///3///<''
淋濕左小小`仲吹冷氣.超凍~
考口試.陸天超賤囉- -後尾佢咪又系7左-.-
考完`等等等等等.同嘉儀傾傾傾傾傾`
諗住夾份嚇啊晴.點知俾佢嚇番轉頭~_~XD
去完不江食野同啊晴番天澤借書.
再散;番到去睇完本漫畫訓到豬頭=00=
|