
★13/12/09`米米14碎生日快樂:)
同一日生日既人都要快樂喔^V^!!`
甘日晨咁早就彈左起身*3*`
之後整野`再同兩條八婆傾電話=)
11點搵ah芯.ah妹食早餐`
再去公園玩xd;超好玩阿!
過山車...扭耳仔...格甩底
再等埋丫鑫.高遠去neway唱k`
有ah心`ah珊`ah晴`ah詩`嘉儀`志文`ah鑫`高遠:)
唱到8點.番tsw`
再同牙珊系天澤吹水;超凍~v~''
9點7番到屋企*v*'
太多相.po唔哂
有啲相柒得濟.都唔p0`;P'
甘年竟然系高遠搶一`XD
N0.2`忘記-V-
N0.3`aa`A_A''威威`
仲有你地阿:>
芯芯`嘉儀`ah珊`僑詩`ah晴`璇璇`
肥婆`嘉倩`張婷`詩姐`黎e`牙詩`
怡jai`牙峰`華b`清清`非洲雞`
肥仔`鑫ja`熊人`洛洛`tszyan`
當然仲有我可愛既媽咪.細妹同家姐啦^3^`
仲有幾戈唔系咁記得-V-'
光.冇的!?
but`特別多謝>芯芯豬>3
打左勁大篇野比我.
期待明天看見我的兩袋大禮物XP`

haaaaa.超長`sms.msn`qz都有
我知你個傻妹用左好耐時間打`
我真系好感動*3*`
好多謝仙儿隻可羅米.
我好中意阿xp!
好多謝牙妹同淺怡親手織既''毛''巾`xd
感意超感人:)
仲有仲有..
超多謝傻仔威`xdd
真系由9點幾捱眼訓
捱到12點同我講生日快樂先搭車番去訓覺:}
真系.超感謝>3<`
haa...`
生日真快樂:P`

再一次多謝寶貝們


 
 
 
 


 
`____最後當然系大合照啦<3'~

鑫&我&珊=) 志文&我=)
 
大家`:)


 
 

 
 
 
佢寫啲字好得2架<3'
特別系個to字^V^`ha!

多到擺唔哂

翻版米仔

真系拍唔上我戈隻咁可愛 哈!
  
上年`:)
太多相..唔po lu~
cM plz`
|