有些感受*
我和他誰都不曾說出口
我們之間隱藏了什么
除了我自己沒人懂>33`;;
明白不等於要做得到
做不到::不等於不明白`
我堅持.
我活了 我愛了 我都不管了
心愛到瘋了 恨到算了就好了
可能的 可以的 真的可惜了
幸福好不容易 怎麼你卻不敢了呢
我還以為不可能的 不會不可能;;
29/1`bad Day;訴下我啲苦先.唔洗理
上堂~上得幾開心`有傾有講`sMs下咁∼
高遠次次俾人串到好應xDDDD`
午膳睇SORRYSORRY MV
好型∼但我個盧廣仲.仲型*V*
笑到我肚痛架真系xDDD
放學.俾人捉*x_z::對鞋又爛q左.
番到屋企咩都未整好''
就同屋企人嘈哂交t_t
咪喊住話唔番囉!女仔既武器嘛
之後老豆上黎接番我落去~
黃帝女系我^^ y0-__-*
上到車先知冇拎糖.嘔左幾次~.~!
司機都驚左我
番到去.飲喜酒~
趕唔設.啲裙冇哂都算!
我仲要踢住對拖勁核凸;唔知想點= =''
啲位又調黎調去.你地無聊啊?
仲要勁悶咁坐系到等齊人.
戈戈靜系掛住同我妹玩-_-
我::能見度= 0囉`
食野~同枱個個牙嬋勁掂`
一見到碗''疑似粉絲既翅''
即刻飛身拎左幾碗落自己個位到= =''
拎拎下.成枱啲翅都俾佢飲哂!仲未夠喉''
啲包魚(姑)佢又成碟霸住黎食`
我地囧哂 咁望住佢''了''牙先好野-_-
佢應該夠料去挑戰大胃王=-=''
十點走佬;番去沖涼..沖走啲衰運t_t!!
30/1 lucky Day'^^
勁早起左身~去沙井行街街>3<!
搵唔到車.搭免費車去;
等左勁耐個司機先浦頭.大牌@@''
去到食碗粉再行街~
收穫豐富*v*真系任拎唔嬲;
啲大人買條裙 殺價都殺左成半;服= =
行到好攰.番屋企訓覺>起身>食飯>睇電視>聽佢訓話>訓覺~
得我自己一個訓;;
成晚系到疑神疑鬼`好驚~_~!!
31/1*
12點起身食餐飯;
同我妹去買書~
食埋個蛋糕就搭車番香港'
勁曬勁熱.d熱風吹到我個頭變癲婆!
硬系覺得啲手筋凸哂出黎既人系大力士>3<
 
 
午膳見到有條百痴仔爬左入去-_-被困?
  
大陸照~


 

 
 


我真系有cut到頭髮架;
|