甘日同ah晴齊齊跑番學校. 成炸人狂跑.,我已經跑到腳軟啦-(!) 明明有人系我地後面'' 竟然仲快過我地到校門`痴線!! 仲要跑去放飯..真系斷哂氣:-S!! 放學~入完數.,食雪糕` 同啊晴系咁兜商場-等5點半. 再去公園玩::傾下計咁.'' 坐得粗魯又點姐-_-吹咩^0^!! 7點左右散;食藥水.好苦 三丁友硬系小左個囉` 等你番黎架;)`