甘日生物堂.遠遠好惡喔@V@!! 塊板都甩埋`,,十年難得一見0,0 上堂訓覺.頂丫!! 次次訓得著個時先走黎拍醒我! 唔想坐第一啊/33333\ 放學幾丁友去左入數`; 再去後樓梯陪佢地xyz` 企到幾攰下.都搵唔到心頭好`:( 去天澤再搵.又搵唔到-0-;! 反而行到隻腳好痛-_- 2+又勁想嘔`冇哂胃口.又咳;; 真系好辛苦;( 聽埋手歌先走::to y0u';