$:我不要貨.只要錢;我不愛他.只愛你(k)! - QOOZA BLOG 網上日誌

 

2009 年 9 月 16 日  星期三   時晴時雨 
               
 
九月十六日   
分類: 未分類
 

 今日

ENG堂

又系搵Grammar book

之後

抽籤

一再循環

不過

我覺得上英文堂,

時間好似過得好快!!

PTH 堂

Miss 好煩!!

堂堂都要默書!

煩到死!

M堂

賴XX俾阿Sir話

好似話佢攞左人地D工作紙當係自己

抵佢死!!

成日係都串我!!

班主任堂

廖XX要答Miss嘅問題

Miss話"留連"(走黎走去果個)

佢答左"durian"(,榴摙,食果個)

笑到全班塊臉

紅晒

同埋

抽筋!!!

哈哈.........

 
 
★新鮮出爐~  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
 


mike_pinky
暱稱: ;> 〝Ms, mAn[♥]:*
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
0 o 海 綿 x 寶 o 0
訪客留言
最近三個月尚無任何留言