 2009 年 9 月 16 日 星期三 時晴時雨  |
九月十六日  |
分類: 未分類 |
|
今日
ENG堂
又系搵Grammar book
之後
抽籤
一再循環
不過
我覺得上英文堂,
時間好似過得好快!!
PTH 堂
Miss 好煩!!
堂堂都要默書!
煩到死!
M堂
賴XX俾阿Sir話
好似話佢攞左人地D工作紙當係自己
抵佢死!!
成日係都串我!!
班主任堂
廖XX要答Miss嘅問題
Miss話"留連"(走黎走去果個)
佢答左"durian"(,榴摙,食果個)
笑到全班塊臉
紅晒
同埋
抽筋!!!
哈哈.........

|
|
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »
|
|